Technische specificaties platform
Basis VoIP toepassingen
- SIP accounts; te gebruiken in VoIP telefoons en softclients
- SIP trunking; te gebruiken met IP telefooncentrales (IP PBX)
- SIP over UDP en TCP support
- Vaste en mobiele eindbestemmingen ingeven
- Belgroepen van hosted SIP accounts
- Gemixte belgroepen van hosted SIP accounts, vaste en mobiele eindbestemmingen, gebruikers
- Transfer tussen SIP accounts
- Transfer tussen trunk en SIP account
Geavanceerde VoIP toepassingen
- Gespreksvalidatie (bereikbaarheidsgarantie) voor gewone en gemixte belgroepen
- Realtime wijzigen van iedere routering; koppel ieder telefoonnummer en bouw eenvoudig en snel complexe belplannen
- Voicemail als WAV-bestand naar e-mail
- Flexibel schakelen; de eindgebruiker bepaalt via web of eenvoudige applicatie zijn bereikbaarheid
- Naam in display; de naam van de beller zichtbaar in je telefoonscherm
- Hosted BLF / Presence
- Overnemen van inkomende oproepen met *-code (call pickup)
- Juiste CLI bij transfers
- Video-ondersteuning
- Routingtemplates / belplansjablonen
Openingstijden, meldingen en keuzemenu’s
- Openingstijden; zeer flexibel systeem voor het beheren van bedrijfsopeningstijden
- Meldingen; waaronder ‘Welkom bij bedrijfsnaam’, ‘Je wordt nu doorgeschakeld’ en vele andere meldingen
- IVR en Auto attendant; een (meerlagig) keuzemenu voor je bedrijf
Volledig faxportfolio voor verzenden en ontvangen van faxen
- T38 support
- Fax naar e-mail; je faxberichten als PDF-bijlage in je inbox
- E-mail naar fax; verstuur PDF-bestanden via e-mail naar een faxnummer (incl. e-mail of domein validatie)
- Secure webfax; stuur faxen via het internet
Netnummer / postcode, filters, meeluisteren en wachtrijen
- Netnummer / postcode routing; bouw complexe routeringen voor verschillende bedieningsregio’s
- Filters; filteren op basis van type telefoonnummers of regio’s
- Meeluisteren met individuele toestellen of groepen van toestellen, optioneel beveiligd met een wachtwoord
- Wachtrijen (queues) op basis van maximale wachttijd of maximaal aantal wachtenden
- Wachtmuziek; zelf bestanden te uploaden om af te spelen wanneer iemand in de wacht staat
Callrecording
- Hosted recording inboud
- Hosted recording outbound
- Custom bewaartermijn
Koppelingen
- Vialer app voor iOS app (inclusief SIP gesprekken)
- Vialer app voor Android (inclusief SIP gesprekken)
- Klik-en-bel extensies (Chrome, Firefox) inclusief BLF en wachtrijinformatie
- CTI/CRM-integraties (Windows only)
Conference
- Admin login met pincode
- User login met pincode
- Admin kan deelnemers verwijderen
Webconnecties
- HTTP-routing; gesprekken doorschakelen op basis van een externe database
- HTTP-data; geef webinformatie weer in het display van je telefoon op basis van een URL-aanroep
- Call Me Now; maak van je websitebezoeker een bellende klant
- Click to Dial; een API voor de integratie in een browser, CRM of ander telefoonnummersysteem
- API’s; van klik-en-bel tot het wijzigen van de bereikbaarheid van een medewerker
Reacties zijn gesloten